onsdag 9 januari 2013

Så tung(t)










Då var det dags att bita i det sura jul-kilo-äpplet och ta tag i mat och träning efter några veckors dekadens. Tydligen har någon töjt ut min magsäck samtidigt som denna någon har bytt ut mina ben till telefonstolpar. Denna någon är jag. Och, jag skyller bara på mig själv (även om det hade varit lättare om det funnits någon annan att skylla på...). Sagt och gjort, nu är det andra bullar fram till v 8. Inga löften utan bara helt enkelt (?) hitta tillbaka igen. Denna vecka har jag faktiskt både hunnit med Friskis och löpspåret. Hymlar inte, det var sjuuuukt tungt! Trodde jag skulle spy efter 6 km och de där 13k jag sprang lätt i november känns avlägsna. Men, skam den som ger sig! Underlättar dock inte att jag befinner mig i samma modell som bilen här ovan. Om ni fattar.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Fattar :)
Du är inte ensam i skiten! Efter Sälen ses vi på friskis!

kicki sa...

Duktig du är som tar tag i det. Jag bara förberder mej ;)