söndag 27 januari 2013

Helgmix

















Bilderna hamnade inte i rätt ordning och jag orkar inte ta reda på hur man gör. Så ni får redigera i huvudet istället. Smart!

I fredags testkördes Daniels nya pastamaskin och testpatrullen bestod av mina/våra modiga arbetskollegor på Oasen (med respektive då). Torkställningen fick ett nytt arbetsområde och funkar tydligen utmärkt att torka pasta på:) gott blev det, och mätta blev men vi orkade ändå med en runda av "Det här borde man ju veta". Behöver jag säga vem som vann kampen om onödiga kunskaper?

På lördagen tog vi första steget mot en egen båtbrygga på Sjuhalla. Claes, Marie, jag och Daniel högg vass. Mitt i vintern. Helt tokigt och sjukt jobbigt.

Igår kväll var det äntligen dags för mig och Kiki och träffas, dricka vin och tjöta. Herregud vad vi pratade. Måste vara därför jag är torr i munnen idag... Underbart trevligt och roligt.

Nu bär det snart av till bokklubben som idag förvandlats till filmklubb. Vi ska se en film på en bok vi läst. Och så ska vi äta fruktsallad med glass. De e grejer de!

1 kommentar:

kicki sa...

T
Härlig blandad kompott ♥