onsdag 30 januari 2013

Ryggådeåsånt








Inte mycket att säga om ryggen. Den är där, den gör lite ont och vi väntar på magnetröntgen. Under tiden har jag träffat sjukgymnasten som gav mig tips på olika övningar som kan förbättra. Även han gissade dock på diskbråck. Hursomhelst så trodde jag att han skulle skrika No No när det kommer till löpträning men döm av min förvåning. Jag kan och bör träna så mycket som möjligt så länge det inte gör ont. Hade lovat mig själv ett par nya löparskor om utfallet blev positivt och jag kan säga, utan att ljuga, att det tig ca 30 min för mig att gå till stan från sjukhuset och handla skor (efter jag klivit ut ur behandlingsrummet). Sen! Sen tog jag en löprunda och med denna runda bröt jag ironiskt nog den magiska gränsen 1000 km sedan 25feb 2012. Jag är stolt, glad och lite skrytig.

7 kommentarer:

Johanna sa...

Amen det är ju heeelt lovely! Bra jobbat :)

Egen båtbrygga - WOW det har jag inte hört talas om - vad coolt! Bra att ni sysselsätter er ;)

Skönt med isoleringen, men jag undrar om ni inte kommer jubla mer när elen är klar - fy fuck!

Sofia sa...

Jävlans

Sofia sa...

Nähe

Sofia sa...

Fan vad drygt att det inte går att kommentera, skriver ett ord sen fuckar

Sofia sa...

Den sig..
Men jävlans vilka snygga löparpjux, och toppen med fortsatt träning, vill inte gå step/styrka utan dig!

Maria sa...

Hahaha jag vet ia men skam den som ger sig! Vet inte varför den tuppar ur sådär ibland;)

kicki sa...

Vad skönt Maria. Viktigt med bra skor :)