tisdag 15 januari 2013

Dubbelt?




Jo men det är lite så jag funkar för tillfället. Eller idag i alla fall. Efter träning och svett på friskis, njuter jag av dagens tidningsskörd, Amelia och ToppHälsa. Till dessa goda råd om träning och hälsa, slinker halva chokladkakan ner. Är det inte djävligt typiskt mig? I nästa andetag rycker jag upp mig själv ur den självömkande bubblan och berömmer mig själv för att njuta när jag vill och kan. Och sen gråter jag en skvätt över det faktum att detta inte är alla förunnat. Det är min förbannade skyldighet att vara lycklig och nöjd med livet! Det är min förbannade skyldighet att ta hand om mig, både fysiskt och psykiskt. Så, därför njuter jag vidare av både ömmande muskler och god choklad.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Låter som en mycket bra kombo - choklad och ömmande muskler. Du är ju också dubbel - klok och vacker!
Pok

Sofia sa...

Men visst är det så, träning och choklad något som hör ihop, Som kärlek och kyssar liksom, eller nåt! ;)

kicki sa...

Njut Maria ♥