söndag 20 november 2011

Finn Senn och besök från Linköping

I fredags kom Helen från Linköping för att hjälpa till med bygget. Kul att Daniels gamla slöjdarkollegor ställer upp. För mig innebar det att det fanns en vikarie på bygget och jag kunde spendera helgen i lugn och ro och verkligen ta tag i umgänget med kompisar. I fredags överraskade vi Helen med att gå på Sinn Fenn, eller Finn Senn som Helen sa;) Bra konsert med mycket folk och bra musik. Igår mötte jag upp Kiki och Eva på stan för en mycket välbehövlig lunch och en massa tjat. Vi strosade sedan runt på stan i ett mycket lugnt tempo och jag njöt i fulla drag. Igår kväll var vi hembjudan till Pomparna på glöggkväll, lika trevligt som vanligt=) Nu sitter jag och ska ta tag i lite julpyssel, jag fortsätter att njuta av min helg. Ja just det, lite bilder från bygget också;
Inifrån
Vi slår igen norrsidan helt för vintern och öppnar upp för fönster till våren (tror jag)
Daniel och Helen i full gång.


 



4 kommentarer:

Karin Nilsson sa...

Vad duktiga ni är Maria och Daniel! Förstår att ni har fullt upp. Många kramar/ Karin

Anonym sa...

Nu kan ni pusta ut!!Kiccki

Anonym sa...

Ett riktigt hus, nästan så ni kan flytta in.. :)
Kram Ia

emma-isabella sa...

Hej hej :)
Allt bra?
Halkade in här via en annan blogg. Kul när man upptäcker nya bloggar.
kram!