onsdag 16 november 2011

Där har ni fel

Jag har nämligen inte slutat blogga, jag har bara en ofrivillig paus eftersom vår dator helt gett upp hoppet. Den piper och tjuter och sen blir allt svart, bokstavligen! iPad i all ära men eftersom vi inte äger några ajfåns så kan vi inte heller överföra foton till denna. Men, den är bra till annat.

Två viktiga saker som måste framföras är:

Jag vill härmed be om kollektiv ursäkt till alla mina vänner som jag tyvärr inte hinner träffa så mycket nu för tiden. Ni vet om att ni betyder så mycket för mig och jag ska snarast bli bättre på att umgås, jag lovar! Så!

Vi har sjungit julsånger på kören idag och jag har en riktig myskänsla i magen. Snart får jag julpynta. Imorgon kommer en planritning över lägenheten att upprättas och lådor med julpynt att inventeras. Gäller att vara förberedd!

Nu; sängen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar verkligen din seriösa inställning till julpyntet! Jag antar att du har klart för dig var stjärnorna ska hänga i nya huset också. Själv planerade jag var eluttagen skulle sitta efter julpyntet ;)
Kram Johanna

Anonym sa...

Stämmer Jojo! Det första jag gjorde i nya huset var att bestämma plats till julgranen! God jul!

Anonym sa...

Haha, ni får gärna hjälpa mig, jag är rätt kass på julpynt och måste få till det eftersom vi ska vara här i år.. :)
Kram Ia