söndag 6 november 2011

Byggläger och Beccis!

Typiskt att jag skulle glömma kameran när Beccis var här... Vi var i alla fall på Kosta Outlet och var i stort sett själva där - märklig känsla. Fyndade lite billiga märkeskläder och tittade(!) på julpyntet. Bäst var nästan dit- och hemresan då vi verkligen fick tid att prata igen allt det där viktiga snacket som missas när vi inte träffas på ett tag. Jag är så lycklig och tacksam över att ha så fina vänner och det är så kul att få besök!

När Beccis hade åkt hem med tåget åkte jag direkt ut till Sjuhalla för att starta en riktig bygghelg! Jag har inte varit hemma sedan i fredags morse så det är lite lägerkänsla över det hela. Träningsläger för min del eftersom jag känner av en begynnande monsterträningsvärk i högerarmen/axeln efter att ha pikat pikat och pikat (som Kasper skulle ha uttryckt det;)) 
Nu börjar huset verkligen ta form
Lite från håll
Alla liggande reglar har jag sågat, borrat och spikat helt själv. Är rättså stolt faktiskt.
Maskosorna har fått tuppjucket och blommar för fullt!
Fredagen avslutades med familjemiddag och lördagen avslutades i lugn och ro med pizza, kebab och rött vin!
Nu ska jag på med arbetskläderna igen och joina grabbarna därute. Helga vilodagen? Nja...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra pikat;) Kicccki

Sofia sa...

Snart dax för en bild på helfönstrena, snart kan vi fika inomhus hos er!! Kramar