torsdag 17 april 2014

Snor








Hur mycket snor kan en bebis producera på ett dygn? Vi torkar och torkar och torkar. LillSNORpan har blivit förkyld och haft lite feber (som idag är borta). Vi har förbrukat en hel del papper här de senaste dygnen. Nu får vi hoppas att bacillerna ger med sig så att vi kan träffa lite folk igen.
Ikväll tar Daniel med sig Ellie på fotboll och jag får två timmar heeeelt själv. Jag har laddat med lösgodis och skvaller, det var väldigt längesedan. Påsken fortsätter med långfredagsfrukost hos Ia och Tobbe imorgon, spontangrillningar och på söndag kommer mina föräldrar. Längtar! Nej, det var ju inte blogga jag skulle göra på min ensamtid....

2 kommentarer:

Sofia sa...

Goa härliga slappetimmar!
Snor ja, den dagen de lär sig fräsa i pappret är efterlängtad ;)

Kicki, Chrille och Erla sa...

Mycket är svaret! ;-) vi hade tur. Vi bad Erla fräsa när hon var i Ellie ålder och av slump (eller skicklighet! ) så fräste hon. Mammas och pappas reaktioner gjorde nog att hon fattade att det var en bra grej så det har hon fortsatt med. Men mycket snor blir det ändå tyvärr...