torsdag 3 april 2014

Ajajaj








Min stackars kropp har fått kaffet (blekingska) nu under några dagar och idag har jag nästan feberkänning! Långpromenad i måndags, crossfit i tisdags, långpromenad OCH aerobics igår. Ja ni hör, vansinne! Nu laddar jag dessutom för orrekullerundan idag. Ajajaj. Dumma mig!
Igår träffade jag och Ellie mammagruppsvännerna Elin och ailo. Ljuv musik uppstod tydligen mellan ailo och Ellie, det var ett himla tafsande.
Idag har jag städat golven, som var fruktansvärt skitiga, och så har jag kokt barnmat till stackars Ellie. Hon får stå ut med mammas mat. Hon grimaserade med hela ansiktet när hon fick smaka....
Nähä, nu får det bli förmiddagsvila!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Å du får vila dig! Prova barnmat ála Mickan Schiller ;)

Sofia sa...

Duktig du är som gör egen barnmat!

Elin Mämmi sa...

Vad har du gjort för smaskigt?

kicki sa...

Kämpa på med den egna barnmaten. Ellie förstår inte sitt eget bästa just nu men det går över ;)