tisdag 25 juni 2013

Sommar sommar sommar

















Underbart midsommarfirande (efter promenad i sjukt ösregn) hos Jens och Johanna där vi verkligen hade all tid i världen för varandra. Vi hann ventilera många saker i lugn och ro men kändes ändå inte färdigpratade när klockan slog ett. Däremot kände sig min kropp redo för sängen. Tack finaste värdparet!

Dagen efter tog vi oss äntligen ut till Stenshamn. Premiär! Hela goa gänget var där och lite udda måste jag ändå säga att det kändes att inte dricka ett endaste glas rött. Jag hade däremot länsat Maxis alkoholfria hylla och hade därför mycket annat gott att välja bland. Det blev grillning, det blev skratt, det blev sommarnatt! Igår åkte alla hem tidigt för att jobba och kvar blev jag och Daniel, alldeles själva i hamnen. Jag kan inte med ord beskriva denna känsla. Magiskt! Vi hann med långpromenad, bad i havet, lunch och glass, middagsvila, läsning (även Daniel) och grillning innan vi avslutade med en film och lösgodis nere i ruffen. Så, recept på bästa dagen i mitt liv!

Nu är vi hemma igen och allt är uppackat. I veckan väntar bärplockning, tvätt och jobb. Vi laddat redan för nästa båttur.

1 kommentar:

Sofia sa...

Låter helt fantastiskt alltihop, till och med promenaden i ösregnet :) Jag tror att jag hade behövt bo på stenshamn en månad eller så, det hade min kropp och själ mått bra av ;)
Kramis