tisdag 4 juni 2013

Kvällspromenad

















Så underbart väder! Efter föreläsning och diverse ärenden på stan var jag inte speciellt sugen på att gå in i en tråkig lägenhet. Kiki var sugen på promenad så en sådan blev det. När jag inte har migrän fungerar jag alldeles ypperligt, och har varken problem med fogar eller rygg. Alltså kör jag på så länge det funkar. Idag funkade det nästan en mil. Det var ganska makligt tempo på slutet eftersom Erla inte var så sugen på att sitta i vagnen utan helst ville vara i mammas famn. Söta unge:)
Nu har jag även hunnit laga mat, dammsuga, läsa en tidning och fixa med lite annat här hemma. Fler sådana här underbara dagar tack!

6 kommentarer:

Johanna sa...

Inspirerande bilder :)

Sofia sa...

Åh så vackert!!!

Sofia sa...

Och grattis till lärarlegitimationen förresten! Inte ila!

Maria sa...

Tack Ia! Säg bara till om du vill ha några gratislektioner i stavning;)

Maria sa...

Tack Ia! Säg bara till om du vill ha några gratislektioner i stavning;)

kicki sa...

Plötsligt såg jag att Erla är väldigt lik sin mamma :)