lördag 16 mars 2013

Helgbuffé














Fick biljett till Caj Karlsson i födelsedagspresent och den presenten "nyttjades" igår i en mysigt upplyst och väldigt stämningsfull gammal biograf. Vi smygvärmde lite hemma hos oss med mat och dricka innan vi frös oss ner på stan. Eftersom jag är belagd med tulpanförbud blev jag innerligt glad av den strålande bukett som Jenny kom med:) nu byter jag bara ut den i smyg en gång i veckan tulpansäsongen ut! Moaaahaha!
Nåja. Konserten med Caj var njutningsfull och han hade grymma vänner med sig på scen såsom Dan Viktor och Linus Norda. Fröken Löfgren myste!

Idag har mamma och pappa varit här. Först fika på Sjuhalla och sedan turistade vi lite i vår egen stad genom ett besök på marinmuseum. Vi avslutade med blekingebuffe på Skeppsgossen. Så jäkla gott och så jäkla mätt (jag är nu)!

Nu intar jag soffan och njuter av reprisen av Mia på Grötö!

1 kommentar:

Sofia sa...

Vilka fina (jävla) tulpaner!! :)