söndag 10 mars 2013

Å jag som inte ens är intresserad...








Av melodifestivalen. Trodde jag. Har inte följt spektaklet på flera år men olika omständigheter gjorde att jag detta år kollade på första deltävlingen i Karlskrona. Såklart! Sen var man ju lite sugen på att kolla nästa tävling. Och nästa tävling. Igår eskalerade det hela i en hel mellokväll hos Hanna med både underbar mat och underbara cup cakes som Ellen stod för. Vad ska man säga? I surrender! Vi hade till och med egna röstlistor som vi frenetiskt fyllde i. Där trodde ni nog att det var slut på min nyfunna mellokärlek, men icke. Vad tror ni jag kollar på nu.... Melodifestivalen 2013: dagen efter

Ps måste visa salladen som jag intog under min lyxlunch med Kiki igår. Säger bara Aromo. Testa!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Aromo, det ska jag lägga på minnet!
Hässleholm äger! :)

Sofia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.