söndag 6 mars 2011

VÅR!!

Underbar helg och underbart väder. Jag har fått fräknar, hurra! Har hunnit med både ditten och datten. Igår slappade vi framför tv:n hela kvällen (nåja, Daniel somnade till en skvätt vid halv nio sen höll vi oss vakna till elva=)) för att idag vara uppe med tuppen. Jag städade bilen och fick ut så mycket grus att det skulle räcka till att fylla en sandlåda. Efter det tog jag, ia och Johanna en långpromenad i det fina vädret, så himla trevliga de där Hallströmskorna=) Nu tvättar jag för fullt samtidigt som jag städar och bakar. Antar att jag kommer att däcka tidigt ikväll!
Daniel vilar nacken mot "the dog with the penis legs". Det är lördag kväll...Söta!
En glad bil som efter två timmar var ca ett ton lättare. -grus och -gammalt skräp!
Samling vid pumpen. Mycket folk på Sjuhalla idag (och en motorsåg)!
Nähä, nu har jag inte tid att sitta här och vila. Gäller att hålla ångan uppe=)



5 kommentarer:

Johanna sa...

Tack själv för den sköööna promenden! Ska kolla in mitt fejs lite närmre se om mina fräknar förökat sig i solen :)

kicki sa...

Så solen tråkigt att jobba när solen skiner och Sjuhalla är fullt med trevliga människor :(

kicki sa...

Mitt myntinkast syns trots täckbyxor och vinterjacka.. ;)

Maria sa...

Ha ha ha det hade jag inte sett om du inte sagt det=) Jag trodde att du hade en beige tröja, hade du inte det?

Sofia sa...

Jo just det, så var det.. ;)