tisdag 29 mars 2011

ROM

UNDEBART är ordet!! Underbar semester, underbar stad och såklart underbart sällskap. Vi firade pappsen rejält i dagarna fyra, en semester vi aldrig glömmer. Vi firade även lilla Lowa som också fyllde år, ett närmare bestämt. Jag kan inte beskriva i ord så ni får det i bilder ist!
Första kvällen , första pizzan! Vädret kan man inte klaga på, det blev frukost på terrassen varje morgon.
Frukost som sagt. Släng dig i väggen GI-diet, här frossas det!
1-åringen på födelsedagen
Colosseum! Maffigt!
Jag och födelsedagsgris nr 2.
I Pantheon fick jag en underbar upplevelse när en kör (på studieresa) plötsligt stämmer upp underbar sång. Tårarna rann på mig....
Tack Tomas och Kicki för drinken vid Spanska trappan!
Ja, och så såg vi då Honom...PÅVEN. Han står uppe i fönstret och fördömer klimatet i Libyen. Imponerande!


Vi har haft det otroligt bra och fått sååååå många fina minnen att ta med hem. Vi har tagit sisådär 150 bilder och av olika anledningar kan jag inte publicera alla här (även om jag skulle önska så). Ni behöver inte vara oroliga att missa några detaljer från resan för denna kommer vi att prata om länge. TACK älskade pappa, och mamma såklart, för upplevelsen!

4 kommentarer:

Kiki sa...

Vad härligt ni verkar ha haft det... i och försig tvivlade jag aldrig på att ni skulle ha nåt annat än toppen där borta :) Vill höra mer så snart vi träffas! kraam

Sofia sa...

Helt ljuvligt, gaah vad avis man blir! Ni har ju fått uppleva vår dessutom, lyckostar! Skönt att ha er hemma också.. :) Kramar

Johanna sa...

Fy fasen vilken underbar semester vilka underbara bilder!!! Måste bara dit!

kicki sa...

Vill höra mer!!! VÄLKOMNA HEM ♥