fredag 24 september 2010

Upp&ner

Läget har varit minst sagt kaotiskt de senaste dagarna, kan tyvärr inte gå in mer på det men jag är helt slut både i kropp och knopp. Bestämde mig ändå (tack Johanna för peppingen) för att ge mig iväg och träna igår vilket var bra för knoppen även om kroppen inte alls var med på noterna... I helgen är det fokus på vila, vila och vila (och dra lite ris=)) Just nu tänker jag;
1) att jag är förvånad över hur människor i min närhet plötligt tar ett steg upp när jobbiga saker händer. Ger mig tro på mänskligheten
2) att jag saknar min familj
3) att det är väldigt skönt att det är helg

Måste bara visa en "goebild" på mina favvoflickor, Tilda och Lowa. Syskonkärlek är helt underbart! Therese, hoppas att det var ok att jag stal bilden;) Faster saknar er!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Vilka goingar!! :)
Ja, i helgen får du vila ut i massor! KRAMAR

Trulife sa...

Klart de e lugnt Maria... Men varför så dystert? Har nått hänt =( Många kramar!! O vi ses ju snart, onsdag o nästa helg =)

Johanna sa...

GOTT ♥