fredag 30 juli 2010

Det är dagarna som går som är livet!

Hemma igen i 48 timmar! Har redan hunnit med "staun" med sushilunch med Malin och inhandling av nya köksgardiner. Blir så sugen på att piffa hemma nu när hösten snart är här....usch! sa jag precis att hösten snart är här? Det menade jag verkligen inte! Ursäkta!

Veckan som gått har varit fylld med akttiviteter såsom familjesammankomst med Hallströmklanen i Kristianopel dit även bror med sin familj kom - MYS! Efter det bar det av till Stenshamn igen för några lata dagar med båtdop på schemat. Jag och Daniel blev gudföräldrar till lilla Onsdag, född 2001. Men jovisst, vi tar gärna ansvar för henne om det skulle hända hennes föräldrar något...;) Nu, de obligatoriska bilderna!
Mys som sagt!
Toktrevliga familjen Hallström!


Min lilla egna sötis Lowa på stranden i Kristianopel. Vi var inga badkrukor utan alla badade, mer eller mindre frivilligt (eller hur Tobbe och Kicki?).

Här är Mats i tagen med att döpa lilla Onsdag som ni ser i bakgrunden. Ni förstår att vi gärna tar ansvar för den tjejen?!

Stolta föräldrar och gudföräldrar=)
Imorgon är det tvättdag med stort T, vi har inte tvättat sedan den 23 juni... Efter det blir det lite festligheter hos nyförlovade Jana och Per. Härliga sommar!





3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för dagarna i Kristianopel. Tvättmaskinen har gått varm sen vi kom hem. Fina bilder. Kram Kicki:-)

Johanna sa...

Underbara bilder! Kram

Sofia sa...

Hihi, småfnissar när jag tänker tillbaka på allt galet.. ;) Kram kram