söndag 14 februari 2016

Mannen i mitt liv!





Här är han, min älskade fina och omtänksamma sambo. Han som är far till mina barn (nåja snart plural), han som byggt vårt hus, han som får mig att skratta alla dagar i veckan.
Han har väl egentligen inga dåliga sidor, möjligtvis kan han vara liiiite överdriven i sina uttalanden, typ:
"Släck lampan är du snäll, den bränner som laserstrålar rakt in i hjärnan på mig" (på tal om kökslampans styrka)
"Kan du plocka undan Ellies klossar. Trampar jag på en sådan kommer jag kanske att skrika ihjäl mig" ( på tal om att Ellie sprider sina leksaker)
"Helvete, jag är så sugen på att spela badminton att jag pissar ner mig när jag tittar på en badmintonboll" (på tal om att han fortfarande är förkyld)

Ha en härlig Alla hjärtans dag min fina vän och sambo.

1 kommentar:

Sofia sa...

Såå mycket Daniel, haha!
Hoppas bebis gör entré snart!