torsdag 22 oktober 2015

Smygstart

Jag och Daniel hade en överenskommelse, efter Ellies födelsedag var det fritt fram med julbestyren. Så himla mycket har det inte blivit men i söndagskväll blev det must, pepparkakor och White christmas. Nu inväntar jag julmagasinen och lite kallare väder. Julen, jag är redo!
Magen växer och jag med den. Imorgon är det äntligen dags för mvc-besök nr 2. Många frågor att ställa nu eftersom denna graviditet inte alls håller samma höga klass som den förra.
Som en liten extra arbetsuppgift har jag bett Daniel svarva ljusstakar till mig i olika form och storlekar, som bilden fast trärena. Han har ju så förskräckligt mycket tid över till det nu. Not.
Nu återvänder jag till tv:n och de extrainsatta nyheterna om skoldådet i Trollhättan. Fy fan säger jag bara! Sjuka människa!

Inga kommentarer: