tisdag 30 september 2014

Mammagruppen fyller 1 år





För ganska exakt 1 år sedan träffades vi för första gången. Jag minns att jag var lycklig och glad när vi kom hem från Bvc-gruppens första möte, vilka härliga människor. En efter en födde vi de följande veckorna våra små sötnosar. Ellie kom som nummer två, först ut bland oss som fortfarande träffas. Hon fyller ett år om två veckor den lilla snorpan, man hisnar av tanken.
Vi försöker fortfarande träffas ofta, för det mesta varje vecka även om jag och Elin har börjat jobba. Idag gick vi och tog en kaffe på scandic vilket var en riktig höjdare! 17 spänn för en kopp kaffe och ett helt lekrum till barnen! Med heltäckningsmatta! Att vi dessutom var alldeles själv på stället gjorde ju inte saken sämre. Helt klart värt ett återbesök.

Ikväll har jag gjort premiär på CWc Nättraby och deras hiit-pass med fokus på kondis. Jag svettades så att mascaran rann, det ni! Det var inte igår.

1 kommentar:

Sofia sa...

1 år ja, helt ofattbart. Hon var ju liten bebis nyss <3