torsdag 18 september 2014

Bildbomb






















Länge sen sist. Som vanligt. Uppdaterar med lite bilder mest för min egen skull.

1) nytt badrumsskåp, gammal unge
2) har använt min röst (på ett lite annorlunda sätt mot det gamla vanliga ajabaja)
3) lilla mor har virkat både mössa och halsduk. Alldeles själv!
4) började lediga dagen med familjesvamprunda
5) alla vägar bär till...

Sitter nu i soffan, igen, efter en härlig dag med mammagruppen. Lite svårare än vanligt att ta sig upp från sittande då träningsvärken från helvetet är på besök. Cwc står för den och jag tackar! Daniel är på föreläsning och jag njuter av lugnet, passar på att unna mig en tidning eller två. Härligt!

2 kommentarer:

Johanna sa...

cwc vill jag hänga med till nån gång!!! :)

kicki sa...

Älskar bildbomber :)