onsdag 20 augusti 2014

Usch så slappt av mig












Känner mig inte inspirerad. Bloggen får gå lite på sparlåga ett tag. Jag har iaf börjat jobba, fylld med energi den första dagen, tom på energi den femte dagen. Den kunde börjat bättre den här höstterminen om man säger så. Min kollega, stötta och framförallt vän, Ingemar, har valt att fortsätta sin strålande karriär i en annan kommun så nu får jag börja om med en ny kollega. Det blir nog bra det här men det känns långt in i hjärtat.
I helgen firade vi kräftskiva på stenshamn med betoning på firade. Vi utnyttjade verkligen det barnfria dygnet till fullo om man säger så...
Och till sist det här med träningen. Den är på gång. Absolut inte helt på allvar för det har jag varken motivation, självförtroende eller ork till. Jag fortsätter att lalla runt lite med styrketräning och cykling/löpning/gång och hoppas att träningsdjävulen till slut hittar mig. Tills dess softar jag lite till!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jag blir lite blödig när jag tänker på denna sommaren! Så fint att få spendera så mycket njutbar tid mer dig, Daniel och Ellie, min lilla fis <3

kicki sa...

Tack för underbara dagar när vi fick hänga med på sjön :)