söndag 3 augusti 2014

Blixtvisit i sommarvärmen

















Har liksom inte riktigt tid att blogga. Som vanligt på sommaren. Det händer alldeles för mycket hela tiden, saker som är så omvälvande att jag inte ens gör ett försök att beskriva dem. Jag njuter som fasiken även om värmen är tryckande. Jag närmar mig även jobbstart, denna gång helt utan ångest. Ska bli riktigt kul faktiskt. Ny bjussar jag på några bilder så får jag be att återkomma med lite mer ingående sommarberättelse senare. Bilderna är från:
1) vår underbara 13 dagar långa båtsemester i Blekinges skärgård. Nya båten gör oss riktigt lyckliga.
2) min älskade faster Evas begravning. Alldeles för tidigt tigs hon ifrån oss. Bär med mig väldigt många soliga minnen. Det kändes som hon hade ett finger med i spelet när vi kusiner äntligen återförenades efter måååånga år, av fel anledning men med mycket känsla!
3) min och Daniels första barnfria helg som spenderades i Köpenhamn. Alldeles alldeles underbart (och skitkul och galet. Som vanligt!)

Nu laddar vi för en sista vecka på sjön!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ja det är inte lätt att pränta ner en hel sommar i ett inlägg, och vilken sommar sen!

Sofia sa...

Ja, vilken sommar! Tänkte på dig i torsdags.. ❤️