tisdag 27 maj 2014

Så bra som det kan bli

















Mamma och pappa bodde här, i engelskans hus, hela helgen. Bror och Emma kom upp i lördags. Jag mår bra ända in i hjärtat av att ha hela familjen samlad så här nära. Vi har kunnat njuta av varenda stund och vädret visade sig verkligen från sin bästa sida! Vi har åkt båt, grillat, fått reda på STORA nyheter, gråtit, skrattat, ätit morsdagsmiddag med stora familjen samt gjort vår medborgerliga plikt och röstat. Allt i en salig blandning. Jag fick en släng migrän på lördagskvällen men det var inget som inte kunde botas med lite goda nyheter:) nu känner jag mig lite tom. Ellie är dunderförkyld och använder mig som näsduk. Jag får inte lämna henne ens för ett toabesök och åtta timmar på golvet med henne börjar ta ut sin rätt. Hoppas på en bättre dag imorgon!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Underbart Maria! Familjen betyder allt ♥

Mormor sa...

Vilken helg!!!