onsdag 21 maj 2014

Det är dagarna som är dagarna














Vi hinner med så mycket nu för tiden. Sociala aktiviteter alltså, mycket roligare än stenläggning.
Söndagen var en lite extra fin dag med fint besök från Linköping och kalas för lilla Sanna. Besöket från Linköping, Cornelia, var mycket efterlängtat och den lunchen hade nog kunnat pågå i två dygn, så mycket viktigt och roligt hade vi att prata om. Ett återbesök snart är ett måste!
Fam Hallström var något trötta på kalaset på eftermiddagen och somnade sådär lite lagom i soffan innan middagen, härligt och uppfriskande(?).
Efter kalaset hände bajsolyckan med stort B. Det var bajs överallt! På golv, på mattor, på barn och på föräldrar. Hujedamej! Första och förhoppningsvis sista bajsrelaterade olyckan här hemma.
Nu njuter vi av sommarvärmen och förbereder oss så smått inför dopet om tre veckor. Ellie vaknade imorse och var precis genomförkyld, något som vi inte hoppas påverkar besöket från min familj i helgen. Kryapådigsnabbtlillabellan!

5 kommentarer:

Johanna sa...

Älskar gitarrbilden <3

kicki sa...

Jaa krya på dej Ellie ♥

Sofia sa...

Älskar bajsbilden! :)

Kicki, Chrille och Erla sa...

Alla behöver en riktigt bra bajshistoria! Det är min bestämda uppfattning! Inte helt världsomvälvande, men dock något som får en att tänka lite annorlunda än dagen innan ;)

Cornelia sa...

Åhhh tack fina du - nästa gång kör vi på två dygn tycker jag. Jag tar med mig de gamla skolkatalogerna ;-)
Kram!