måndag 3 december 2012

Stämningsfullt









Idag tog jag och Daniel oss en rejäl långpromenad i ett vintervitt Karlskrona. Vi spanade in julpyntet på gatorna runt i stan och passade på att drömma om hur vi ska julpynta i vårt hus. Daniel vill gärna få det till att han kom med de bästa idéerna och jag får hålla med. Det bor en liten Ernst i honom:) hur som helst så lyckades vi gå nästan en hel mil i snön vilket känns typ överallt i kroppen nu. Känner mig som Kalla, typ.

Igår var jag på "min" körs älskade adventsframträdande med marinens musikkår. En timmes bölande för att det var så fantastiskt vackert, både musiken och kyrkan med alla tända ljus. Å vad jag längtar efter tjejerna!! Hoppas att jag har mer tid för kören nästa år. Kan motvilligt erkänna att årets december har varit grymt lugn, kanske beroende på att jag ej varit delaktig i kören... Svårt det där...

2 kommentarer:

Johanna sa...

Har misstänkt länge att det bor en Ernst i honom. Och så lite vuxenpoäng för reflexvästen! Gillas

Kicki, Chrille och Erla sa...

Kändes tryggt att ha dig i publiken, men vi saknade dig där framme!!! kram på dig