söndag 15 april 2012

Här är den! Min prioriterings- mind map! Har inte fått provsvaren än eftersom läkaren också lyckats bli sjuk (?). Hur som helst har jag kommit fram till att vissa saker är viktigare än andra och det är ju såklart dessa viktiga saker jag ska prioritera. Således tillkom denna mind map. Nu ska det bli spännande att "prova" den imorgon:) ps har inte haft huvudvärk sedan igår kväll då det slank ner ett och annat glas vin vilket jag inte tolkar som om att det numera är ok att gå runt och vara på snusen utan ett tecken på att mina nackmuskler bara behövde lite hjälp på traven för att slappna av. Over and out!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Den klassiska mindmappingen är underskattad! Ska nog testa det istället för tråkiga "listor".

Hoppas den hjälper dig!!!

Bamsekramar

Btw:
Ert hus kommer bli toppenfint, lita på din känsla, för den har du verkligen!

kicki sa...

Bra jobbat. Tänk bara att det är svårt!!!! Var glad för varje sak du klarar. Kram ❤