onsdag 11 april 2012

Fantomsmärta?

Är faktiskt sjukskriven. För första gången i mitt 35-åriga liv. Orsak? En två veckor lång ihållande huvudvärk, den vill liksom inte ge med sig. Har testat allt från allergitablettsbyte till nässpray och fem olika sorters huvudvärkstabletter. Nope, ger inte med sig. Nu har trevliga doktor Ola tagit en väldans massa prover och skickat hem mig från jobbet eftersom min syn, balans och reflexer var påverkade. Nu ligger jag här och väntar på svar. Tur att jag har sällskap av de två sista delarna i Hungerspelem-trilogin:)

9 kommentarer:

Cornelia sa...

Kära du!
Ta hand om dig! Stor kram

Johanna sa...

Kram

Kiki sa...

Huvva vad trist! Tur att du har hungerspelen. Krya på dig snarast!!!!

Sofia sa...

Hoppas du piggar på dig snart, och att proverna är bra!! Kramar

Karin Nilsson sa...

Men din stackare! Hoppas det inte är nåt allvarligt. Tänker på dig... Många kramar /Karin

Anonym sa...

1000 kramar ❤

Anonym sa...

Kicki skulle det stå också:)

Maria sa...

Tack alla för gulliga omtankeskommentarer:) nu är tant snart på benen igen!

Madde sa...

Ta hand om dig fina Maria ♥