söndag 18 december 2011

Vi är trötta!

Vi är trötta nu. Jag har sovit i nästan ett helt dygn. Som tur var kom jag ut på en promenad med Kiki i eftermiddags annars hade jag inte fått något dagsljus alls. Ett slags vampystadie?

I fredags var vi på julshow med jobbet på Harrys. Mycket trevligt! Vi hade bjudit till lite förvärmning och inte kunde vi ana att det skulle komma 25 (!) personer till vår 2:a!!! Nytt rekord minsann! (kan också vara en av anledningarna till att vi är trötta?)

Nu har vi tittat på två filmer och väntar med spänning på en tredje - underbart att bara slappa ner sig i soffan. Känns som om det behövs...

Bilder från förminglet; (ps det är inte lätt att få alla bra på alla bilder så jag hoppas ni har överseende med diverse konstiga miner=))

3 kommentarer:

Sofia sa...

Shit va folk! Pappa på plats också ser jag!! :) Löste det sig med Tobbe-julklappen?? Längtar till fredag!!

Maria sa...

Jag fixar Tobbe-julklappen i veckan Ia! =)

Anonym sa...

Finns det ♥-rum så finns det stjärterum!!! Kiccki