måndag 26 september 2011

Plötsligt händer det!

Ja, ni känner till slogan va? Efter att ha skällt ut datorn ordentligt och sedan låtit den vara några dagar (för att begrunda och tänka över sitt beteende) verkar den nu kommit på andra tankar och helt plötsligt kan jag publicera bilder igen! Duktig dator! Ja, bara för att testa tog jag några sommarbilder, dessa har ju då inte blivit visade innan eftersom datorn varit...ja, ni vet, lite bångstyrig. Här kommer i alla fall en liten ego-kavalkad. Varför inte liksom? ;


Me and Daniél på Stenshamn (var annars?)


Dans på Ulrikas båt (Tärnö)! Hmmm..längesedan jag dansade..

Pojkarna på gubbdagiset (Tjärö) Inte slåss nu...


Åsså lilla jag på fina restaurangen i Västervik där vi fick betala dubbelt för just denna flaska vin=(


Ja, nu är det ju inte sommar längre men det är ju heller inte så långt tills nästa och längta kan man!

Andra saker jag längtar efter nu är (utan inbördes ordning);

1) Fikon

2) Kroppkakor

3) Köttfärs

4) Ett päron

5) Takstolarna



Japp, bantar fortfarande alltså!

Nu väntar promenad med Therese och Kiki- underbart!

Hej på er!


Inga kommentarer: