fredag 23 september 2011

Omdetintefunkarnugerjagupp!!

Efter låååååångt uppehåll ger jag mig nu på att blogga igen. Får se hur det går. Funderar allvarligt på att byta dator eftersom jag inte kan hantera bilder från ipaden. Ja nu håller jag mina sista tummar!

Livet rullar på med lite av varje. Störst av allt är ändå husbygget som upptar stor tankeverksamhet och en hel del jobb. Hoppas kunna återvända med bilder. Försöker också bli av med de sista sommarkilona, envisa som synden men nu är de snart borta!

Hoppas att jag kan fixa datorn imorgon så att jag kan bildblogga igen, blir liksom roligare då.

Nähej, nu måste ja publicera för nu är batteriet slut, alltid är det nåt:(

4 kommentarer:

Johanna sa...

Heja tant brun!

Anonym sa...

Jippi, min favorit är tillbaka. Jag håller tummarna!c Kiki

Sofia sa...

Heja va kul, tycker jag också!!

Anonym sa...

Håller också tummarna!!! Kicccki