tisdag 7 juni 2011

Nu testar vi igen!

Har haft grymma problem med mitt bloggerkonto som helt enkelt vägrar känna igen min e-mail! Nu ska vi se om jag lyckats trixa fram lite bilder... De är inte i rätt ordning eller på rätt håll eftersom jag inte kommer åt redigeringen men nu KÖR VI!
Helgen på Stenshamn blev precis sådär magisk som den kunde bli! Vi tog med oss gräsänkan Kiki ut i fredags och sedan myste vi (och åt och drack i mängder) hels långa helgen.

Kiki ser lite oroad ut över mängden vin som hälls i hennes glas...

Bengt hoppade över till tjejbåten men flydde ganska snart därifrån. Vi var för fräcka i munnen sades det=0

Årets första och enda bikinibild på mig men så här gött kan man ha det!


Å så en bild på fina Daniel när vi i 40 graders värme krattade för rörmokaren. Och dresskoden är...?


Vänd nu på huvudet och ta del av vår lördagsgrillning på Stenshamn! Hoppas vi hinner ut fler gånger i år=)



Japp, då publicerar jag och så får vi se hur det går!









7 kommentarer:

Anonym sa...

Tur ni åkte ut!!!! Kram KICCCKI

Anonym sa...

Men åh! tror du man blir avis eller.. ;)
Skönt att ha dig tillbaka på blogspot, men fy sjutton vad dryg den har blivit. Jag blir utslängd hela tiden..
Kramar från ia

Anonym sa...

ÄNTLIGEN! har saknat din blogg... Det ser helt underbart ut!!!
Det strular för mig med, det funkar bara om man är anonym...
KRAM / Johanan

Anonym sa...

Titta vad knäppt det blir, man mpste skriva sitt namn nu och det är ju inte det lättaste ;) / Johanna

Sjoan sa...

Visar Daniel var den vita tronen ska stå?

Sjoan sa...

Det verkar ju svårt att kommentera..;)

Maria sa...

Hahahahah Jens! Vet du att du ringde precis när jag låg sådär jobbigt och läste! Tror att du hade lite mer att stå i än jag...;)