tisdag 14 juni 2011

Man tager vad man haver sa....

....jag i lördags. Då var goda råd dyra! Vi hade placerat våra ändor i båten för att intaga liten sommarbuffé i form av bl a jordgubbar och rosé, då nästäppan slog till. Hanna och Kiki, som båda har erfarenhet av småbarn, föreslog en liten saltlösning som skulle "snortas" upp i näsan. Ok, nu kör vi tänkte jag! Det frästa och klöste i hea huvudet och nästäppan blev jag definitivt inte av med, den förvärrades. Till slut fick jag ringa D som tog sin vita springare för att rädda min kväll (nässpray alltså). I övrigt hade vi en helt underbar kväll. Så längesedan jag träffade Hanna och vi hade så mycket att prata om=) Härligt!


MUMS!

Då kör vi! In i näsan med eländet!





Aaaaaaaargh! Ögon, näsa och andra öppningar i huvudet läcker som ett såll.

Extremt snygga donnor på en extremt sunkig toalett!

Sötaste!




Nu har nog Daniel löst bloggbildsfrågan åt mig så nu tror jag att min blogg kommer att vara aktiv igen!








3 kommentarer:

Anonym sa...

Heja! Gillar din blogg vettdu ;)
Härlig kväll ni haft, nästa sommar vill jag också bryggsegla :)
/Johanna

Kiki sa...

Hahaha... jag skrattar fortfarande åt vår fantastiska saltvattenslösning! Härligt att det nu blev officiellt ;) Tack för en toppenkväll tjejer!

Anonym sa...

Hoppas det funkar nu!!!!!Kiccki