onsdag 6 april 2011

Vill ha detta igen, NU!

VÄÄÄÄÄRMEEEEEE är vad jag längtar efter nu! Inte småkalla vindar och snålblåst. Mycket på jobbet så här års, hade suttit fint med lite vår....på riktigt alltså! Därför drömmer jag mig tillbaka en stund och tänker att jag vill ha detta igen;
Italiensk risotto och italienskt vin på en uteservering sent på kvällen!

En öl med svägerskan i ljummen vårsol! En mozzarellaslice och ja, en öl till! (ps bror ser jätterolig ut på detta fotot, höll på att garva brallorna av mig när jag såg det! Förlåt bror;))
En glass. Två glassar. Tre glassar.
Myller av folk på spanska trappan - oslagbart!
Å sen vill jag ha en massa annat som inte är relaterat till mat, dricka och sol. En ny dator till exempel=) Kan inte jultomten komma två gånger/år? Är det för mycket begärt kanske...

2 kommentarer:

Sofia sa...

Hihi, håller med, förlåt säger jag också men riktigt roligt kort. Gillar locken bakom örat!! :)

Johanna sa...

Måste blivit något fel på sista bilden - ingen mat och ingen dryck!