söndag 24 april 2011

Håll tummarna....

för nu verkar datoreländet fungera som den ska!! Har haft en minst sagt jobbig period jag och datorn, inte alls kommit överens... tror att han har något emot den nya familjemedlemmen ipaden... Men, som sagt nu verkar han var på gånga igen.

Hujedamaj vad vi har haft en produktiv påskvecka. Uppe med tuppen (eller innan) varje dag för att arbeta med tomten, flytten, konserten, förråden, båten, födelsedag och fiske! Orkar inte gå närmare in på alla detaljer men vi är ganska schletna, om man säger så=) Nu ska det bli skönt att börja jobba igen så att man får vila upp sig!


Veckans enda molninga dag ägnade vi åt att dra ris och röja på tomten. Ovan: jag och en såg!


Veckans enda lediga eftermiddag bjöd på solsken i båten. Tanken var att den skulle städas men som ni kan se här ovan så fanns det en del andra och mycket roligare saker att syssla med. Synd att det blev ett så tääääskigt kort, hoppas du bjussar på det Kiki?;) Ville ju bara visa hur mysigt man kan ha det...=)




Åsså har då den hära lille plutten fyllt 35 modiga år. Grattis älskling, du är bäst!




Nu har jag duschat min nyjoggade kropp och nu ska vi inta soffan och lite god mat. Imorgon gäller det, konsert med sång och dans....samtidigt... Det ni!






2 kommentarer:

Kiki sa...

Så mysigt som vi hade det är det klart jag bjussar på det ;) Ses i morgon vännen! Hälsa födelsedagspojken!

Johanna sa...

Härligt att datorn är med på banan igen, har saknat bloggen!
Ni var helt fantastiska idag!!!
Kram