tisdag 27 april 2010

I´m back!

Japp, nu är det dags för lite blogging! Tänker inte gå in på omständigheterna kring blogguppehållet, det är för privat, däremot tänker jag även i fortsättningen skriva om min vardag, min helg och allt som rör det.

Har precis varit på promenad med världens bästa Kiki och vad hade man gjort utan vänner, känner mig stärkt både i kropp och själ. Vi hann avhandla både ditten och datten under vår timmes-promenad i ett ganska kyligt Karlskrona.

Hade egentligen tänkt publicera bilder från mitt liv på sistone men jag har glömt min kamera på Sjuhalla (bara en av alla saker jag glömt på senare tid) så ni får hålla er till tåls, jag är tillbaka i alla fall.

Kram på er där ute

6 kommentarer:

Johanna sa...

Halleluja, vad jag blev glad när jag såg att du hade uppdaterat! En av mina absoluta favvo-bloggare är tillbaka!!! Tjoho!

Anonym sa...

Jag blev också såååå glad. Din kamera är i säkert förvar. Hur ska jag få Tomas att ta med den, jobbar hårt på det. kRAAAAAAMAR KICCKI

Cornelia sa...

Jag blev fruuuuuktansvärt glad att du är tillbaka!!!! Jag har saknat dina inlägg. Kram kram

Sofia sa...

Yes, lovely!! Äntligen har tant brun uppdaterats!! Kramis

Madde sa...

YES, äntligen Maria, välkommen tillbaka :-) KRAM

Anonym sa...

Hoppas du mår bra, Maria! Välkommen tillbaka!! Kramar från mig