söndag 4 april 2010

"Himmaví"

Det blev ett två-dagars påskbesök i Skåne! Jag hann dock i lugn och ro med allt jag ville, träffa sötaste Lowa och mina älskade kompisar=)
Jag låter bilderna tala;

Stolt faster med lilla knyttet!
Häftig känsla att få se lillebror som pappa. Han släppte inte Lowa med blicken en endaste gång. Stolta farfar övervakar!
Mamma tycker sisådär om benämningen farmor då hon känner sig lite gammal. Dock går "pappas mamma" bra=)

Så fick jag då också träffa mina underbara bästa vänner. Vi slog ihop och samlades alla hos Rebecca i Tyringe. Sötaste Rebecca ska själv bli mammis den 3 juli (om det inte blir tidigare...) Grattis!


En sjuk och krasslig Daniel mötte upp hemma hos Linus och Beccis och sen for vi vidare hem till mina föräldrar. Dock fick vi åka hem lite tidigare eftersom Daniel dras med både hosta och feber. Detta gör också att vi får skippa påskträffen hos Daniels föräldrar senare idag - mycket tråkigt!
Nu ska jag bege mig till Hemmakväll för att casha in presentkortet där som vi fick av mams och paps, de visste precis vad som skulle gå hem hos oss=) Det blir en påskdag i sängen, jag får ju göra stackars Daniel sällskap!





2 kommentarer:

Johanna sa...

ÅÅÅ härliga bilder!
Fy fasen vad trist att ni inte kommer ikväll. Men vi är inte riktigt pigga vi heller.
Kramar!

Anonym sa...

Så tråkigt att ni inte kommer. Tur att vi har Daniels födelsedagsfest att se fram emot. Krama den stackars sjuklingen från hans mamma. Kram kram Kiccki