söndag 13 maj 2012

Tipset kollades upp

Igår var jag på en mycket trevlig 40-års fest! 17 tjejer firade Martina som ställde till med tjejkakas av rang! En del husmoderliga tips utbyttes (som sig bör?) och jag snappade upp tipset om fetaost i liten kartong. Den skulle finnas på frukthuset och idag tog jag och Kiki cyklarna och hojade bort till Bergåsa där vi mycket riktigt hittade denna krämiga historia av märket Lucky Cow. Och, den var god!

Idag laddar jag också min söndagsdekadenta kropp för milen på Blodomloppet imorgon! Det går sådär... Tittade på mina högklackströtta fötter idag och ställde frågan om de var sugna på att springa långt imorgon?! De tittade med trötta tår tillbaka på mig och svarade bestämt NEJ! Nåja, runt kommer man väl men kanske inte på så bra tid. Längtar redan nu efter picknicken efteråt...

Inga kommentarer: