fredag 23 mars 2012

Så ligger det till

Tänkte köra en statusuppdatering över senaste veckan! Jag vet inte varför blogglusten inte infinner sig så om detta inlägg känns helt håglöst och omotiverat så känns det alltså rätt. Men men;

Måndag: Först jobb såklart och sedan promenad med bästa Kiki som nu har en rejäl bula rakt fram på magen-fiiiint.

Tisdag: Jobb, gym och bokklubbsmöte. Älskar dessa bokklubbsmöte. Ger mig så otroligt mycket!

Onsdag: Jobb och efter det körövning. Är en del att repa in till Jesus Christ...

Torsdag: Gissa? Just det, jobb. Sen en löprunda med Hanna i finvädret. Gött!

Fredag: Jobb. Fika i solen med Malin. Tvätt och pluttbrödsbak!

Sammanfattningsvis, veckorna går sin gilla gång och någon gång då och då stannar jag upp och försöker att tänka hur ofantligt bra jag har det i all vardag!

Nu är pluttisarna färdiga.

Over and out

2 kommentarer:

Johanna sa...

Låter som en bra vår-vecka!
Hoppas vi ses i helgen!
Du är så snygg (tänkte jag imorse när jag såg dig vid bilen och igår på löparrundan)

Maria sa...

Men Johanna, jag blir alldeles rörd, och alldeles mållös... Tack underbara du! Det värmer otroligt mycket med så fina ord!! ♥